43

Evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi, sitenin açılış şerefine ilk temam olan Blogger EGFilmV1 temasını(Wordpress Keremiya Teması Uyarlaması) ücretsiz olarak dağıtıyorum. Yaklaşık 2-3 sene önce yaptığım bu tema blogger film sitelerine devrim yaratmıştı diyebiliriz.(Kendimi övmek gibi olmasında :D) 

Yapmanız gereken tek şey mail adresinizi yorum atarak belirtmek, temayı mail adresinize göndereceğim.

Tema Demosu: DEMO
Koyu ve Şeffaf olmak üzere iki seçeneği mevcuttur.

Tema Özellikleri;
Türkçe Dublaj, Türkçe Altyazı, Fragman, Yerli Film Etiketleri 
Part Sistemi 
Sinema Modu (Işıkları aç, Kapat) 





Yorum Gönder Blogger

  1. Eeee webabisinin ilk yorum yazanı da ben olayım bari :) Hayırlı uğurlu olsun.
    E-posta adresimi biliyorsun zaten. Elimde olsun tema.

    YanıtlaSil
  2. Usta temayı alabilirmiyim e-maile teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Emintasarimcom@gmail.com Usta.

    YanıtlaSil
  4. goztepe_94@hotmail.com Tema güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. goldenbrasco@turkmmo.com şimdiden teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hocam skype'den ekledim bir bakar mısınız?

      Sil
    2. Kimi eklediniz acaba :) skype: emreqvn

      Sil
  6. tema çok iyi olmuş hocam mforblogging@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. güzel çalışma teşekkür ederiz oktay_14531453@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. odoserex@hotmail.com hayırlı olsun yeni siteniz tasarım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. onur.comoglu@icloud.com hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  10. Tema herkese gönderildi.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar rica etsem bana da gönderir misiniz kisavideo@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. uzunlarpc@hotmail.com

    Gönderirmisiniz Temayı

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle hayırlı olsun. unl61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. biribiziokuyor.net@gmail.com Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  15. spurtdaswind@gmail.com kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  16. kadirklc28@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. kalemx05@gmail.com
    bekliyorum hocam

    YanıtlaSil
  18. refreshmax101@gmail.com bekliyorum hocam. Tema güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Tema herkese gönderildi.

    YanıtlaSil
  20. merhaba, ilhanturkk@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. y.uyqur_1996@hotmail.com bekliyorum hocam hayırlısı olsun bakalım. Teşekkür ederim şimdiden çok iyi bir iş olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sağolun. Temayı gönderdim.

      Sil
  22. crazymurat@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Hocam koyu ve şeffaf temanın ikisini de atarmısınız film blogumda kullanmak isterim. teşekkürler.
    destek@galatasaray.li

    YanıtlaSil
  24. Websiteniz hayırlı olsun. Başarılar. Koyu ve şeffaf blogger film temasını göndermeniz mümkün mü?
    şimdiden teşekkürler. tolgaozer@live.com

    YanıtlaSil
  25. karakartal_emre_72@hotmail.com hocam temayı gönderebilimisiniz

    YanıtlaSil
  26. nafrit69@gmail.com hocam temayı bekliyorum. Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil

 
Top